QUÈ ÉS AIXÒ?




Intenta identificar la imatge. Mira-ho bé.
Què hi veus?

9 comentarios:

Anónimo dijo...

..es podria dir que es com una forma humana...o inclus d'una tortuga..pero mirant-ho amb ulls del segle XXI diriem que es una foto pressa des dalt on es veu quelcom de la natura....o la no-natura..??

Cirne dijo...

Bé, de moment el que veig és que sembla una "platja" on desemboquen rierols i plena d'animalons (ocells, pingüins,...) Per cert em sembla veure la forma de la cara d'un gos. al final, i sense voler ser despectiu, aquests animalons seran tot ple de xinesos a la platja, jeje

Unknown dijo...

Ostres Enric t'has lluit amb aixó del gos, peró jo gairabé aconsegueixo veure-l'hi les pusses, juas juas , jo crec que es alguna illa a prop dels pols per l'aspecte blanc, pero segur que m'equivoco,, andreu una pistetaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Anónimo dijo...

Imatge ampliada: A mi em semblem milions de pinguins o alguna altra especie animal que no ser reconèixer....

Anónimo dijo...

No será una foto de gent desnua del boix Spencer Tunick

Cirne dijo...

Carallo, ara sembla que els animalons siguin persones, al final tindrà raó la primera dama

Anónimo dijo...

Hola Enric, La primera Dama estar sempre darrere d'un president però segúr que sap aquella frase que diu "darrere d'un gran home sempre hi ha una gran dona"

Cirne dijo...

Tens raó Primera Dama, tot i que en aquest cas no m'ha fet falta l'ajut de la meva, ho havia endevinat. Suposo que ens veurem les cares el 15N. S'hauria de destapar tothom, o us va bé quedar com a carnaval?

Unknown dijo...

ei molt bona aquesta foto, peró vols dir que no esta una miqueta trucada?? es molt dificil endevinar que son pinguins, vinga andreu mès teca que estem impacients!!!!